onsdag 1 januari 2020

Hej 2020

Jaha, då var det nytt decennium och allt. Känns precis som vilken dag som helst om ni frågar mig. Var N-Ä-S-T-A-N uppe till 12-slaget, men inte riktigt utan gav upp vid 23.30 och gick och la mig med hundarna. Smällandet var föredömligt koncentrerat till tolvslaget, när det gått en kvart av det nya året så var det tyst igen. Ingen hund brydde sig nämnvärt, skönt. Innan dess kollade vi på filmen I, Tonya, en film om konståkerskan Tonya Harding som min man hade rafsat åt sig i en 20-kronorsfilmslåda men den var faktiskt bättre än jag/vi trodde den skulle vara. Sedan kollade jag på två avsnitt av Atypical (har ransonerat kraftigt, men nu är den snart sluuut, snyft) och sen var det som sagt läggdags.

Idag händer ingenting. Gick två och en halv timme i skogen med hundarna i förmiddags, nu degar jag i soffan med någon form av vinterstudio på tv:n. Eldar brasa, ska strax läsa ut en bok som ska tillbaks till bibblan senast imorgon, det är väl ungefär vad som står på agendan. God fortsättning osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar