torsdag 8 november 2012

Hur är det med Lars Norén, är han singel eller?


Hittade den här bilden hos randigkatt, och jag läste annonsen och småskrattade lite åt den. Har ju tydligen blivit en sån som småskrattar åt allt möjligt nuförtiden istället för att häva upp cyniska hånskratt. I alla fall, min blick föll på annonsen ovanför. Den som inte är inringad och som i en synnerligen romantisk anda avslutas med de mäktiga raderna Vi flyger/Alla andra är döda/Men vår kärlek är född med akut kejsarsnitt/Slemmet i lungorna släpper sakta.  Man bara: WHAT? Hur tänker man här, när man dessutom signerar sin kontaktannons med "Svar till Lugna hemmakvällar"? Får man någon som helst association till att sitta framför öppna spisen i godan ro med ett glas rött och soft musik och kanske en god bok när man läser ovanstående? Ångest ångest är min arvedel hade väl varit en lämpligare slutkläm om ni frågar mig. Men det var det förstås ingen som gjorde, så kom inte och skyll på mig om den här kontaktannonsören förblir singel i evinnerliga tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar