lördag 23 juni 2012

Post midsommar

Ligger i soffan och försöker hitta livsandarna igen, det går sådär. Något bättre idag än igår dock, idag har jag (mellan regnskurarna) kunnat sitta ute i trädgården och läsa Stephen King. Igår låg jag mest på soffan och kollade på dåliga och förutsägbara filmer som jag till råga på allt redan sett, så läsa böcker utomhus är väl ett steg i rätt riktning åtminstone.

Inte för att det är så djävla livat och klackarna i taket direkt ändå, för innan idag när jag stod i köket och skulle koka sockerärter och bara vred mig lite för att ta fram kastrullen ur skåpet så högg det till i höften och nu är det SMÄRTOR. Inte hela tiden, men i vissa lägen. Och inte i ryggen och nästan inte i höften heller utan snarare i midjan. Vad är det här för djävla trams, och till dig som sitter med voodoonålarna och dockan som förställer mig: SLUTA GENAST UPP MED DET.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar