onsdag 7 januari 2015

Who let the dogs out?

Idag passerade jag huset där det  eventuellt kokas metamfetamin. Jag hade fel. Det var inte kaukasiska ovtjarkor utan antingen en ras som är helt okänd för mig, eller så någon slags blandras av molossertyp. Stora som hus var de, och skällde gjorde de som om det inte fanns någon morgondag, och hundgården visade sig dessutom ligga omgärdad på två sidor av plåtskjul, så akustiken var inte att leka med när dessa fyra jättehundar drog igång sina varningsskall. De fick Cujo i filmen Cujo att låta och uppföra sig som en glad liten Bichon Frisé istället för en rabiessmittad S:t Bernhardshund med mord i sinnet.Vem vill omge sig med såna mördarmaskiner om man inte har något att dölja, typ en liten metamfetaminverksamhet som inte tål att synas i sömmarna hur som helst? Tills någon bevisar motsatsen är jag nu bergfast övertygad om att det är Walter White som huserar här i omgivningarna. Jodåsåatt.


2 kommentarer:

  1. Bild på monsterhundarna tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Törs inte! Inte pga monsterhundarna utan för att "Walter White" ska tro att jag snokar och döda mig pga det.

      Radera