fredag 3 januari 2014

2014, första blogginlägget (och priset för bästa rubrik går till...)

Jösses vad tiden går, äntligen tog 2013 slut och 2014 kunde börja. Det hände inget speciellt under vår nyårsafton, det mest sensationella var nog att jag lyckades hålla mig vaken till efter tolvslaget. Händer i princip aldrig, så det var stort. Eller: kändes rätt onödigt, för då blev man ju trött nästa dag. Men men.

Jag är ledig, ledigare, ledigast. Går långa hundpromenader, slappar i soffan, läser deckare och sånt. Mina favoritsysselsättningar. Så jag har det bra*, kan man nog säga.


* Om det inte vore för yttepytteont i halsen och yttepyttesnuva och lite huvudvärk lite från och till. Sådär så att man inte är sjuk, men inte heller helt frisk = ENBART STÖRIGT. Inte för att det är roligt att vara sjuk, men då kan man ju åtminstone se fram mot att bli frisk igen. Detta tillstånd av virus-limbo kan ju däremot pågå i VECKOR. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar