lördag 4 januari 2014

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Det här är förmodligen ett jättebra inlägg för dom som bloggar från sin SMARTPHONE. Det gör inte jag om jag inte är hotad till livet, eller tycker mig ha något extremt viktigt att säga och inte är i närheten av en dator. Det tar ju (för mig) hundra år att få fram något vettigt med det där lilla yttepyttetangentbordet, fattar verkligen inte hur andra människor gör för jag har verkligen inga dasslock till nävar, tvärtom. Men det där touchscreenpillet ligger väl inte för mig, kanske är det en GENERATIONSFRÅGA eller nåt. Höhöhö.

Men bilder från telefonen finns förstås i datorn, så det är inget problem i sig. Tar den här på världens GÖLLIGASTE taxar som inte hatar varandra fullt så mycket som bilden vill ge sken av.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar