måndag 14 november 2011

Jag vann!

Glömde att berätta att det var fest på jobbets konstförening i fredags. Jag var inte där på grund av Tommyviruset från helvetet (eller från Tommy, djävulen själv). Så jag missade konstlotteriet, men hade gett Jenny en fullmakt där jag skrev att hon fick välja fritt. Så gick jag väl och vann och Jenny valde en tavla av Kim Stensland. Ingen jag har hört talas om, men det behöver ju inte betyda någonting och jag gillar tavlan. Backpacker heter den, och den kommer säkert att bli värd skitmycket pengar någon dag.
Den där skumma texten nedtill är nån
internetgrej. Finns inte på originalet.

Micke sa att det var den mest deprimerande tavla han sett i hela sitt liv, Skriet av Edvard Munch inräknad, men det säger han bara för att han inte vann någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar