onsdag 13 december 2017

Ha-ha-ha-haaaandboll

Igår hann jag se nästan hela kvartsfinalen mellan Sverige och Danmark och den var ju så grymt spännande att jag kom på mig själv med att liksom halvligga över soffbordet i ett försök att hjälpa till göra mål. Nu behövdes tack och lov inte denna högst tvivelaktiga insats från min sida utan Sverige klarade ju av att vinna på egen hand. TUR FÖR MIG, eftersom jag var tvungen att åka till stallet när det var tio minuter kvar och det var inte alls lika lätt att hjälpa till i anfallsspelet via Radiosporten. Dessutom var det himla nervöst, för Sverige ledde med fem mål när jag kände att nej, nu djävlar MÅSTE jag faktiskt ge mig iväg, och på den tiden som det tog för mig att åla mig in i ridbyxorna och rusa ut och sätta mig i bilen hann danskorna dänga in tre raka mål. Så det var nervösa sista minuter, men det gick ju vägen ändå. Så himla roligt! Nu blir det Frankrike i semifinal på fredag. N-E-R-V-Ö-S-T är väl bara förnamnet. Heja Sverige friskt humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar