torsdag 17 december 2020

Freedom, en liten stund i alla fall

Har haft en enorm jobbsurdeg som har hängt som ett djävla Damoklessvärd över mig så länge att jag nästan inte minns hur det var att inte vara stressad över det. I aim to finish in Q2 uttalade jag så sturskt någon gång i våras och sedan...blev det inte så. Nu berodde detta till 99 % på saker jag själv inte kunde påverka, men jag hade ändå 100 % av det dåliga samvetet, kan jag ju lugnt säga utan att överdriva. 

Men. Nu. Är. Jag. Klar. Samlade ihop alla filer och rapporter, klistrade in dom i ett mail till min chef, drog ett djupt andetag och tryckte på SEND. Hoppas nu att han tycker resultatet är bra, så länge som han har fått vänta. Hehe. 

Jaha, men vad ska man göra nu med all sin tid på jobbet? Städa? Fika? Hur gör man? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar