fredag 26 juni 2015

Saker jag stör mig på pt 45738

När man haft ett problem, gått och klurat på det bra tag, ventilerat det med andra utan att få några vettiga förslag och sedan plötsligt KOMMER PÅ DET, som en annan himla professor Balthazar. Man löser problemet och sedan berättar man för de man bollat med att man löst problemet och hur man gick till väga eller vad problemet berodde på. Då, mina vänner, är det inte, och jag tvekar inte att upprepa ordet INTE, läge att komma och säga att man "precis tänkt föreslå det", när man tidigare suttit som en djävla fågelholk och inte haft något vettigt att bidra med. Vissa människor bara är såna och jag hatar det/dom. Kom för fan inte när jag serverar facit och påstå att ni redan visste det och försök sno åt er cred på min bekostnad. I alla fall inte om ni vill undvika att hamna på min personliga DEATH LIST FIVE (referens: Kill Bill). Den är rätt lång.

Mvh
Surkärring_68:a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar