fredag 12 juni 2015

Å-å-åvikens våffeljärn. Den som väntar på något gott får fan i mig vänta länge

Ja, den här storyn om våffeljärnet från Tretti Punkt Djävla Se tar visst aldrig slut. Förra tisdagen efter att ha skickat ett rätt stramt mail med förfrågan om hur det egentligen gick, fick jag ett mail med ett erbjudande om att få ett likadant våffeljärn, fast vitt (och då är det ju förstås inte likadant, men alltså SAMMA MODELL dårå), och med 100 kronors rabatt som plåster på såren. Jag svarade att jag inte brydde mig om vad det var för färg på mitt våffeljärn, och sen hörde jag...ingenting. Förra tisdagen var 2 juni. Igår, alltså redan den 11 juni, fick jag ett nytt mail där det stod att det vita våffeljärnet "tyvärr var slut", och så fick jag istället erbjudande om att få ett liknande våffeljärn till samma pris. Ett par snabba googlingar på produkttester visade dock att de våffeljärnen som erbjöds (OBH Nordica och Wilfa) inte på långa vägar nådde upp till samma testresultat som det jag hade beställt (Åviken), som var BÄST I TEST, och eftersom endast det bästa är gott nog pour moi så tackade jag vänligt men bestämt nej till erbjudandet och nu får vi väl se hur Tretti Punkt Djävla Se tänker lösa det här.

TO BE CONTINUED, forever and ever and ever.

Mvh numera_våffelbesatt_68:a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar