måndag 17 juli 2023

Från och med nu

Har läst Från och med nu av Martina Haag, den handlar om det här:

Malin och Tanja träffas på en nyårsfest och ingår en pakt. Inom ett år ska de uppfylla alla drömmar de någonsin haft. Ingenting är för pinsamt, läskigt eller svårt. De ger sig ut på en resa som kommer att förändra dem för alltid.  

Jag har läst och gillat rätt många av Martina Haags böcker och tycker att hon verkar vara en himla kul person, men alltså NÄE vad den här boken inte var något för mig. Så himla konstruerad och osannolik handling att jag tröttnade ganska omgående och hade den varit tjockare hade jag lagt den ifrån mig, men nu ögnade jag pliktskyldigast igenom den för att se om den möjligen blev bättre mot slutet. Det blev den inte. Den får en bucket list av fem möjliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar