torsdag 2 maj 2019

Maj? Maj!

Jaha, men nu blev det väl MAJ också helt plötsligt? Hur gick detta till? Och hjälp vad konstigt att det är torsdag idag, men känns som måndag? Ja, det är ju bättre så än när det är på andra hållet.

Har nog aldrig haft en så händelselös ledighet som denna. I tisdags jobbade jag hemifrån halva dagen och var ute i trädgården andra halvan. Rensade ogräs, grillade och stod i. Sen åt vi och kollade på senaste avsnittet av Game of Thrones (ARYA!!!). Igår gjorde jag typ ingenting. Var sjukt trött hela dagen trots endast ett glas vin kvällen innan plus sovmorgon. Såsade mig håglöst fram större delen av dagen och skulle kunnat gå och lägga mig klockan 15.30 eller däromkring. Det gjorde jag dock inte av ren självrespekt. Låg istället i soffan och slöglodde ikapp veckans avsnitt av Robinson samt första avsnittet av Störst av allt (sådär, inte jätteimpad hittills även om jag tyckte jättemycket om boken), första avsnittet av The Mist (jamen JÄTTEdålig, kommer absolut inte att se vidare), sista avsnittet av Bonusfamiljen (älskar den!) samt något gammalt avsnitt av Girls (som jag ser om lite då och då för att, tja, den är bra). Sedan kom jag inte på vad Better Things hette, annars hade jag kanske klämt ett avsnitt där också, men det får väl bli en annan dag det.


3 kommentarer:

  1. Dags för en uppdatering av Robinson, vem eller vilka är dina favoriter? Jag har tva, kanske tre. Dessutom kollar jag pa Farmen Norge, som jag tycker är väldigt mycket bättre än den svenska varianten. Ser du den?

    Sen vill jag ocksa gärna veta hur det gar för Magnhild och hennes kompisar, blir det nagra ägg?

    Kanske ocksa dags för nagra söta hundbilder?

    Annika

    PS. Gillar att du satte leverantörer i arbete med toan, jag gjorde nagot liknande pa 90-talet när jag bjudit in bl.a. min chef och var bankkontakt. De fick montera möbler innan middagen serverades.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser inte Farmen Norge, men det borde jag kanske göra. Var finns den att tillgå?

      Radera
  2. Pröva tv4play ;)

    SvaraRadera