måndag 30 januari 2017

I've got the flu

Nu är den här, ÅRETS INFLUENSA. Ett erbjudande som jag uppenbarligen inte kunde motstå, men det var ju ingen hit. Har nu avverkat feber, ledvärk och huvudvärk from hell, låter och känner mig som att jag har levt enbart på whisky och cigaretter de senaste tjugo åren av mitt liv. Är hemma från jobbet för första gången sedan Jesus red in i Jerusalem på en åsna. Om det vill jag säga: FY FARAO VAD TRÅKIGT. Att vara hemma en ledig dag = paradiset på jorden. Att vara hemma när man är så matt och orkeslös att det känns som ett helt företag att sträcka sig efter fjärrkontrollen = HELT DJÄVLA VÄRDELÖST. Det är alltså JETESYND om mig. Ville mest bara säga det.

Låg som en ilandfluten manet i soffan och glodde på finalmatchen mellan Frankrike och Norge igår där man väl ändå får säga att Frankrike var värdiga vinnare. Nu är handbolls-VM över och det blir bara vanliga ickesportrelaterade blogginlägg framöver. OM JAG INTE DÖR VILLSÄGA.

Mvh anonym_man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar