torsdag 13 september 2012

Mästergooglaren

I lördags eller nåt sånt när jag skulle gå och lägga mig så sa min man att det var ett program om veterinärer som påminde om tv-serien I vår herres hage som nyss hade börjat på tv, men jag var 1. trött, 2. sur och hade 3. huvudvärk så det sket väl jag i och gick och lade mig istället. Sedan dess har han, min man alltså, svamlat om denna FANTASTISKA serie från arla till särla. Bläddrat genom tv-tidningen hundratusen gånger för att se när den skulle gå igen, utan att hitta. Googlat genom hela internet utan att få napp. Så idag gjorde jag ett försök och det tog mig mindre än tre minuter att hitta The Incredible Dr Pol på National Geographics sumpiga hemsida.

Dessvärre går nästa avsnitt på tisdag klockan 13.00. Vad är det för djävla tid att visa spännande tv-program på nu då? Eller "varför har vi aldrig skaffat en sån där digitalbox med inspelningsfunktion"? Va? Va? Va?

Men i alla fall. Ge mig Google och ett par minuter, jag kan ta reda på precis vad som helst. Ville bara nämna detta i förbigående.

Sign.
Ödmjuk_68:a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar