onsdag 12 september 2012

Bonde söker fru

Yesyesyes, ikväll börjar programmet jag älskar att hata, nämligen Bonde söker fru. Tror jag har sett alla säsonger utom en, och jag vet egentligen inte varför jag missade den. Det var den säsongen när han, Karl-Petter eller vad farao han nu hette var med, han som sedan var med i Let's Dance och allt möjligt sen. Som jag inte HELLER såg i och för sig, men han ploppade upp i media lite överallt ett tag tycker jag. Det har väl ingen annan bonde gjort varken förr eller senare vad jag vet.

Sitter nu här och är sjukt peppad. Stod i köket och skulle slänga ihop en äppelkaka som ska avnjutas lagom till att Linda Lindorff dyker upp i rutan med sitt klämkäcka sätt och sina brevskördar, men smöret var slut så jag fick skicka min man till Konsum för att det skulle bli någon ordning med det hela.  Nu är han dock tillbaks, så nu ska jag masa mig ut och färdigställa härligheten. Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar