onsdag 6 september 2017

Men det var väl FAN

Jaha, hann inte mer än få bekräftelse på min högt önskade massagetid så damp det ner nåt djävla URGENT OPERATIONAL MEETING APPOINTMENT-piss i jobbmailen. Samma dag som min massage. Hela dagen, alltså ingen möjlighet att smita ifrån och götta sig. Hatar för övrigt heldagarsmöten, speciellt om de är på danska. Detta är på danska. Hatet är stort. Känner att jag vill ställa mig som Ernst-Hugo och bara Tack, ni svenska vakttorn. Med plutonium tvingar vi dansken på knä. Här – Danmark; utskitet av kalk och vatten. Och där – Sverige; hugget i granit. Danskjävlar!

Så nu har jag fått maila thailändskan och bara I'm so sorry men går det möjligen att ändra till en annan dag? Ingen bra start på en förhoppningsvis ny thaimassagerelation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar