onsdag 19 augusti 2015

En himla massa svordomar över något så gott som kakor

Alltså är det bara jag som stör mig sjukt mycket på att VARENDA FUCKING WEBBSIDA nuförtiden har information om cookies som man måste godkänna? Alltså, jag fattar ju att de måste ha det, men det här med att man måste godkänna samma sak VARENDA DJÄVLA GÅNG? Jag trodde en del av poängen med cookies var att sidan skulle komma ihåg att man varit där förut och vad man då gjorde för val. Men nehedå, till och med på sin egen djävla blogg måste man varenda djävla gång bekräfta att man "fattar" grejen med cookies. Vilket jag då uppenbarligen inte gör. Kanske ska prova den där "läs mer"-knappen nästa gång.

I alla fall: Sjukt störigt. Kan gå med på att godkänna en gång, men sen helst aldrig mer. Blir så trött i klickfingret. Det ska vara enkelt att surfa. Dagens i-landsproblem är härmed presenterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar