tisdag 3 februari 2009

Spikmatta or die

Idag skrev jag en kom-ihåg-lista till mig själv över saker som jag ska ta med till jobbet imorgon. Den löd som följer:

1. Tandborste
2. Spikmatta

Anledningen till 1 är att jag skulle besöka min förnämliga tandläkare efter lunch och då vill jag visa mig från min allra bästa sida, åtminstone inuti. Munnen alltså. Anledningen till 2 är att Fredrik går i spikmattefunderingar, så han ska få prova min ett tag innan han slår till och köper en egen. Jag rekommenderar spikmatta till alla människor som har någon form av ont någonstans i sin kropp. Det finns inga om, bara när man ska införskaffa den. Spikmatta is the shit säger jag bara. Hear my voice.

Nu ringde dom från tandläkaren och ändrade tiden på grund av sjukdom. Så min ta-med-till-jobbet-lista innefattar numera bara spikmatta. Det blir ju lite lättare att komma ihåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar