onsdag 4 februari 2009

Jag reglar dörren för varje missionär

Då och då dimper det ner mail som erbjuder mig att vara med i olika undersökningar, och så får man svara på frågor om allt mellan himmel och jord. Nu har jag precis fyllt i en klurig enkät om hur jag förhåller mig till de företag som sponsrar svenska skidlandslaget. Det gick ju sådär, kan jag väl säga. Mot slutet av de här undersökningarna kommer en lite lättare typ av frågor, som brukar handla om ifall man är man eller kvinna, hur gammal man är, hur många personer hushållet består av, vilken typ av boende man har, hushållets sammanlagda bruttoinkomst och vad man har för typ av utbildning. Den här gången ombads man även klicka i vilket län man bodde i, och så kom en lista med alla Sveriges län. Allra längst ner fanns alternativet "Vet ej".

Allvarligt talat. Finns det folk som inte VET VAR DE BOR?

Jag är förstummad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar