fredag 13 februari 2009

Living after midnight

Nu har jag fått ett halvsnorkigt mail från DHL, som påstår att de inte alls kan omdistribuera mina jeans till civilisationen eftersom det är avsändaren som bestämmer till vilket DHL-utlämningsställe ens försändelse ska hamna hos. Men allvarligt, hur svårt kan det vara för ett fraktbolag att ta med sig ett paket från A till B, när de ändå är ute och kör? Det är ju för fan det enda de sysslar med hela dagarna.

Och vad är det för jävla planta som a. skickar ett par jeans med DHL när de utmärkt väl går att skicka som stort brev med posten, och b. väljer ett DHL-ställe på en annan ort än den jag bor på? 


Jag ska hämnas på den här personen. Jag ska lura henne att bjuda på mina Tradera-auktioner och sedan ska jag skicka godset som en DHL-försändelse till Svalbard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar