måndag 29 juni 2020

Något mildare i sinnet nu

Har tillbringat en helg i spårskogen. Där är det alldeles otroligt dålig täckning och när jag var där i lördags och vid något tillfälle hamnade på någon fläck där det inte var total radioskugga så rasslade det plötsligt till att jag hade sex (6) missade samtal, plus ett sms från Elgiganten där de skrev att de försökt kontakta mig angående min Dyson och skulle försöka igen lite senare. Nu blev det ju riktigt spännande, dock inte så spännande att jag kunde skippa spårläggningen och åka tillbaks till civilisationen för att ta emot detta samtal. Sms:et var ett sånt man inte kunde svara på, annars hade jag gjort det och bett dom återkomma typ på måndag. Men igår när jag råkade befinna mig på en sån där icke-radioskugga-fläck igen så lyckades vi, jag och Elgiganten, komma på speaking terms med varandra. Jag ska få en ny dammsugare och det EJ ESS EJ PI. Jag har även blivit lovad ett extra batteri som kompensation för allt dröjsmål och strul (enligt han jag pratade med så hade ärendet av någon anledning fallit mellan stolarna hos Dyson och lokala Elgiganten hade haft fullt upp med sin sommarrea och inte haft tid att följa upp sina pågående ärenden). Just på grund av allt dröjsmål och strul så tänker jag inte ropa hej förrän Dyson, inklusive extra batteri, verkligen står i hallen, men det ser ju ändå rätt lovande ut just punkt nu. Den som lever får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar