söndag 3 mars 2013

We learned more from a three-minutes record than we ever learned from school

Denna TRÖTTHET alltså. Jag är törstig men orkar inte resa mig och gå ut i köket och hämta iskallt bubbelvatten som jag vet finns i kylskåpet. Det är dåligt på tv och jag har inget att göra, men orkar inte gå upp på ovanvåningen för att hämta MONS Kallentoft-boken. Kom dessutom på att jag ska till tandläkaren imorgon. Illa. Jag har ju i många herrans år gått till en svinbra tandläkare som dessutom liknar Dr Kovac i Cityakuten. Nu har han haft den dåliga smaken att FLYTTA, och har haft mage att dyvla över mig på en annan tandläkare som enligt en säker källa (Liselott) är "för djävla hårdhänt", så nu har jag ringt och bytt till en som enligt samma källa ska vara jättebra. Kände mig så nöjd med detta och lyckades på något sätt förtränga att jag faktiskt lik förbannat måste gå dit. Det duger ju liksom inte att bara ha gjort ett tandläkarbesök på pappret, så att säga.  Utöver detta ska jag även besöka någon slags medicinman för min DJÄVLA höft. Är trött på att linka fram. Hur som helst, morgondagen bjuder alltså på mycket flängande och många sura utgifter och eftersom min kropp uppenbarligen är ett skrangligt måndagsexemplar så är det tveksamt om någonting gynnsamt kommer att komma ut av allt detta.

Ingen drömstart på veckan med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar