måndag 25 maj 2009

Sony Djävla Walkman del 3

I onsdags var jag på OnOff för att säga dem ett sanningens ord om deras skitprodukter. Jag var beredd att få stå och tjafsa både länge och väl och hade en mental variant av kamrat Drakenhiertas Skeppshultare till hands. Men inget blir som man tänkt sig, för de erbjöd mig helt flott en ny innan jag ens hunnit avfyra en bråkdel av alla argument jag samlat på mig. Jag hann i stort sett bara beklaga mig över att mp3-spelaren lagt av precis innan Göteborgsvarvet. Då framgick det att en av de anställda nyligen hade börjat jogga, så vi förbrödrades raskt i några kvicka löparskämt och stämningen inne i vitvaruhelvetet blev med ens riktigt uppsluppen. För en gångs skull alltså.

Så nu har jag en ny Sony Djävla Walkman. Och är den inte bättre än sin föregångare vet jag inte vad jag tar mig till. Då blir det Falling Down på OnOff, sanna mina ord. Såvida inte någon anställd har några bra tips mot trasiga fötter. Det skulle kunna duga som plåster på såren.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar