tisdag 19 maj 2009

Sony Djävla Walkman del 2

Idag ringde jag till OnOff och klagade på min produkt. De bara: Men det är nog ett mjukvarufel, prova att gå in på Sonys hemsida och ladda ner en nyare mjukvara. Och jag bara: Men batteriet laddar ju ur på ingen tid alls, det kan väl ändå inte vara ett mjukvarufel? Men snäll som jag är lovade jag att ändå göra ett försök. Det har jag gjort nu, fast var på Sonys hemsida den helande mjukvaran finns är fortfarande höljt i dunkel. Och vadå mjukvara, jag vill lämna min mp3-spelare på en VERKSTAD. Till erfarna människor med oljiga nävar som heter typ Rolf och Bengt, som dricker termoskaffe med kanske några droppar starkt i, men som kan skruva isär och LAGA saker. Jag vill inte ladda ner något fjantigt hittepå bara för att försäljarna på OnOff har lärt sig att det är det enklaste sättet att bli av med folk som klagar på, åtminstone för stunden.

Sanna mina ord, det var bättre förr. Imorgon ska jag åka till OnOff och terrorisera dom. Och ve den som föreslår att jag ska "uppdatera mjukvaran". De ska få FAN för det.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar