måndag 10 februari 2020

Till stallet istället, v 6 2020, pt2

Projekt Köttbulle gick in i tredje veckan och ja, det händer ju grejer. Mycket att skryta med är det dock inte. Det går ju framåt, men det är med små tomtesteg. Hon har så himla dålig balans. Jobbar mycket med volt och serpentiner, men skulle hon få bestämma så blir 20-metersvolten snabbt en tvåmetersvolt för hon faller bara inåt hela tiden. Jobbar med formen, plötsligt kan hon mjukna och söka sig neråt ett par tre steg, men då tappar hon helt linjen och det är som att hon inte klarar av att göra två saker samtidigt. Och högervarvet är rent hopplöst, jeflar vad hon står emot. Men det är väl bara att ge det tid, tänker jag. Nu är det i alla fall officiellt att hon är "min" på fredagarna, så jag behöver inte förnedra mig och köra över små barn som jag fick göra förra fredagen.  Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar