torsdag 26 september 2019

Jag hjärtar Pinchos

Idag ska vi ha after work och vi ska gå till Pinchos. Jaa...det är ju kul om man har små barn, sa en jag känner en gång när jag berättade att jag varit där. Men jag tycker det är festligt. Nu tycker jag i och för sig alltid att det är festligt att äta ute, för det händer så sällan. Men jag gillar det där med att man kan beställa in tusen (nåja) olika små rätter och att det bara är att knappa in beställningen i appen och sen är det klart. Utan att man måste söka ögonkontakt med någon och hålla på med en massa Ursäkta...? Kan jag få beställa? Ursäkta, kan jag få ett glas vatten? Ursäkta, kan jag få betala? osv. Tycker också att maten är sjukt god och skulle kunna döda för deras hot mac'n'cheese.

MMMMMM. Har sett fram mot detta hela veckan. Djävlar vad hungrig jag blev nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar