fredag 27 september 2019

After after work

Herredjävlar vad jag är mätt. Fortfarande alltså. I normala fall äter jag inte sådär jättemycket på kvällarna, men de gånger jag gör det så brukar jag sedan vakna mitt i natten och vara om möjligt ännu mättare än vad jag varit när taffeln bröts låt oss säga sex timmar tidigare. I natt var såklart inget undantag, var vaken mellan kanske 01.30 - 03.00 och låg där som en annan boaorm och var...mätt. Har så extremt svårt att sova då, jag går tusen gånger och lägger mig och är lite småhungrig än att ligga i sängen och vara övermätt.
Vaknade sedan när klockan ringde en timme senare och var mer eller mindre halvdöd. Samt mätt. Vet ej varför det blir så, för när jag tog bussen hem vid 21-tiden så var jag förvisso mätt, men verkligen inte proppmätt. Så jag fattar ej varför det några timmar senare ska kännas som att jag har ätit cirka fyra julbord? Aja, vi hade i alla fall trevligt. Nu ska man bara genomlida fredagen och sedan är det helg. H-E-L-G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar