onsdag 20 april 2016

Slit och släp

Sliter och släpar med ett projektarbete om JÄTTEKANINER, hashtag thelongandwindingroadtoallmänbildning. Nu är jag klar, i princip. Eller det var vad jag trodde. Såg då att arbetet får vara max 6 A4 inklusive referenslista. Har aldrig förut varit med om att referenslistan ska räknas med, vad är det för djävla löjl? Då kan man ju skriva skitlite och sen ha en svinlång referenslista och ändå uppfylla kraven. Nu gör jag ju inte så, men min referenslista var 1½ A4 eftersom jag har en tendens att gå all in när jag ger mig i kast med något. Så jag fick ju ihop 8 sidor, och det var ju för mycket. Så jag fick börja stryka lite i texten, och dra ihop radbrytningar så att texten blev ilsket kompakt på ett sätt som jag hatar. Men det blev ändå en sida för mycket hur jag än gjorde såvida jag inte skulle börja plocka bort sånt som var fundamentalt.

Tänker nu låtsas som att jag missuppfattat instruktionerna och se om någon märker något. Så wild and crazy att ni anar inte.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar