måndag 19 januari 2009

Hurra, Sverige - Spanien 34-30!

Jamen vad säger man om det här? (Svar: JOHAN SJÖSTRAND). Det här är definitivt som på den gamla goda handbollstiden. Man blir smått lyrisk. Jag menar SPANIEN. De tog ju ändå brons i senaste OS, dit Sverige inte ens lyckades kvala. Och matchen var fantastiskt spännande. När Sverige ledde med en fem-sex mål kunde jag förmå mig att dricka en kopp te, men så fort det minskade var jag tvungen att ställa ifrån mig koppen, för då kände jag att de behövde mitt stöd. Jag är nämligen övertygad om att jag hjälper laget genom att gestikulera en massa i tv-soffan. Och man vill ju inte spilla skållhett te över sig i ren eufori när Dalibor Doder gör ett av många snygga mål.

Nu ska jag gotta mig i eftersnacket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar