tisdag 8 oktober 2019

RIP Arya

Näe hörni, det går inget vidare med kaninerna. För drygt en vecka sedan dog ju Podrick och idag när jag kom hem så låg Arya stendöd i buren. Igår kväll var hon pigg och normal, antar att hon var det i morse också för annars hade min man (som ger dom mat på morgnarna) hört av sig. Så är det sjukdom så går det fort och symtomfritt. Annars vet jag inte. Var det kanske dålig karma att döpa dom efter karaktärer i Game of Thrones (även om jag tyckte att jag safe:ade genom att välja några som garanterat överlevt det mesta), en serie där folk dör som flugor? Fast med den logiken skulle ju hönan Brienne och vakteln Gråmask ha gått samma öde till mötes för längesen.

Aja. Trist är det i alla fall. Nu ligger Arya begravd bredvid Podrick och Sansa är ensam kvar. Är det någon smittsam sjukdom så lär hon ju gå samma öde som dom till mötes. Om inte får vi väl se hur vi går vidare. Blä. Jävla skit. Buhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar