söndag 19 augusti 2012

Värmerekord

Inte konstigt att man är slut som människa. Det rapporterades nämligen nyss på nyheterna att idag hade det minsann varit årets varmaste dag, och inte nog med det, värmerekordet slogs i här i närheten. 31,3 grader. FY TJYVEN säger jag bara. Men imorgon ska det regna. Tack. Eller nåt.

Eftersom jag har varit så sabla dålig på att blogga hela helgen så lägger jag ut en hjärteknipande bild på vår nya familjemedlem Hilding, tio veckor gammal, som flyttar hit i veckan som kommer. Eventuellt blir det inte jättemycket mera bloggat då eftersom en hundvalp nästan är synonymt med att skaffa småbarn, fast småbarnstiden är betydligt kortare. Hav förtröstan.





Hilding är den som är längst till höger i bild. Han är störst och latast i hela kullen, liknar mer en basset hound än en tax, och var absolut inte den vi hade tänkt oss. Fast det brydde han sig inte om. 

1 kommentar:

  1. Så söt. Mitt hjärta smälter. Grattis! Nu vill jag också ha en hund alp.

    SvaraRadera