lördag 25 augusti 2012

SLETEN

Gick upp klockan 06.00 i morse och susade iväg till Bosjökloster för att gå på jakt- och fiskemässa. Ballt va? Jag och Christer skulle nämligen visa upp våra "lydnadstaxar" där. Två gånger samma dag dessutom. Det gick rätt bra och vi blev intervjuade av Kvällsposten efteråt. Är det mina 15 minutes of fame som är här nu, månntro?

Känner mig dock måttligt hågad över att gå upp klockan 06.00 imorgon också och upprepa samma sak en gång till. Bara parkeringen in till mässan var ungefär lika stor som Kiviks marknad och det var bara Så. Mycket. Folk. Överallt. Och alla som känner mig vet ju att det där med att gå och trängas bland folk är ungefär det värsta jag vet. Jag trivs bäst i öppna landskap, typ. Men det är bara att bita ihop.

Nu blir det emellertid pasta, vin och Robinson. Tack TV4 play för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar