måndag 2 november 2009

The walls of gold entomb us, the swords of scorn divide

Jag har börjat med en ny strategi för att kunna ta mig genom Sagan om den djävla ringen innan året är slut. Trettio sidor om dagen måndag till torsdag, sedan får jag vara ledig över helgen. Typ. Jag funderar även på att stoppa in en motivationshöjande Dumleklubba mellan sidorna längre fram, som jag får som belöning när jag tagit mig genom ett extra mastigt stycke, men det är kanske att ta i.

Den är ju egentligen inte alls dålig, men det har låst sig på något sätt. NU, efter 200 sidor, har de kommit fram till värdshuset Stegrande Ponnyn, och det gör de ju på typ en kvart i filmen. Ja, nu är det kanske inte normalt att läsa 200 sidor på 11 månader, men ändå.

Men skam den som ger sig. Nu ska jag strax avverka dagens 30 sidor. Det ska ske samtidigt som jag ska hålla ett öga på något som verkar ta fördumnings-tv till helt nya dimensioner: en reality-såpa om ULLARED. Jag finner inte ord, och då menar jag inte direkt att jag är stum av beundran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar