fredag 8 maj 2020

Plötsligt händer det?

När jag anmälde Tage till BPH och fick till svar att det var fullt till oktober men att jag skulle bli kontaktad om de fick något återbud så tänkte jag att jaja, det kommer väl inte att hända i rappet direkt. Men redan igår fick jag mail om att det fanns en plats nästa lördag, ville jag ha den? Och det ville jag såklart. Så nu blir det av betydligt tidigare än jag trodde, men det gör ju ingenting. Ska bli spännande att se hur han reagerar i de här situationerna. När jag gjorde BPH med taxarna blev jag ändå lite överraskad; Remus (som är den tuffare och hårdare) var inte fullt så tuff och hård, och Hilding (som är en tvättäkta MES) var inte fullt så mesig som jag trott. Tage är ju extra allt av allt, så det kanske inte ens finns någon skala för att beskriva honom? Time will tell, osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar