onsdag 23 mars 2016

Vilken gullig mus, som flickan sa*

I kursen om djurhållning börjar vi närma oss slutet av den fruktade KANIN-MODULEN, den var inte att leka med kan jag upplysa om ifall någon som liksom jag trodde det skulle gå lätt som en plätt. Nästa modul ska handla om marsvin, hamstrar, möss och burfåglar och jag började kika lite på den eftersom jag i princip tycker att jag är klar med min inlämningsuppgift nu (den ska bara mogna lite innan jag lämnar in den) och jag gillar att ligga i framkant. I kursen ingick att man skulle se en liten film om "mouse agility" och alltså JAG DÖR VAD GULLIGT:


Resten av kursen var väl mer vetenskaplig, men det här var ju bara så jättejättesött.

* Det här med att lägga till "som flickan sa", gärna följt av ett gubbskrockande HÖHÖHÖ får exakt vad som helst att låta lite dirty. Någon började med det på jobbet. Nu håller alla på sådär. Vi kan helt enkelt inte sluta.  

1 kommentar:

  1. Men lilla hjärtat! Sötast var nog när han försökte åka skateboard... Och jag gillar inte ens möss.

    SvaraRadera