torsdag 25 februari 2016

Ett ämne för "Superspararna"?


Alltså det här när man på riktigt känner sig "lite upprymd" för att det ska vara kund-dag på ens Ica och man har fått en "10 % på allt"-kupong och detta sammanfaller med veckohandlingen? Har dessutom fått en värdecheck på 50 kr för att jag deltagit i en opinionsundersökning om just mitt Ica, så det känns nästan som att de kommer att betala mig för att jag ska vackla ut därifrån med välfyllda kassar. Eh, nä, så kommer det väl inte riktigt att bli. Men ändå. Pengar att spara, ME LIKE som dagensungdom skulle ha uttryckt saken. Att jag sedan, tack vare mina förnämliga arbetstider, förhoppningsvis kan genomföra denna veckohandling innan Gud och halva världen kommer att invadera Ica för att ta del av alla "klipp" som en kund-dag kan tänkas innebära gör ju inte saken sämre. Dom var väl inte födda i farstun, dom på Ica som bestämde att kund-dagen skulle sammanfalla med löneutbetalningen.

1 kommentar:

  1. Visst är det galet att man kan glädjas så mycket av att få spendera pengar på mat?!

    SvaraRadera