söndag 23 mars 2014

Jag tittar på tv pt 2

Men vaffan alltså. Först tittar man knappt på tv alls jättelänge och det är helt ok för min del, har ju fullt upp ändå och är så löjligt kvällstrött att jag knappast behöver "förströ" mina korta aftnar. Men igår alltså. Slösurfade in på öppna arkivet och såg att de hade lagt ut nittiotalsserien Storstad. AAAH. Älskar ju svenska serier i allmänhet och dom med lite töntstämpel i synnerhet. Frossade en god stund i fula kläder, frisyrer och tafflig dialog bland diverse relationsproblem och ungdom på måttligt glid. Sen idag upptäckte jag att det inte bara har börjat, utan även under ett antal veckor pågått en NY SÄSONG AV PONNYAKUTEN utan att jag visste om det. Har ju följt varenda säsong helt slaviskt, men så går det när man slarvar med tv-tittandet, då missar man uppenbarligen också alla såna här viktiga spoilers. Nu har jag 10 avsnitt att titta ikapp på. Plus att jag följer Ryttareliten och noterade att på Svt Play finns små extraavsnitt om hästskötarna. Det här blir ju ett djävla snärj att hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar