lördag 22 mars 2014

Jag tittar på tv

Sitter med fötterna på bordet, smuttar på ett glas Fairtrademärkt rött, har precis avnjutit min förnämliga måltid och samtidigt kollat på reprisen av Sveriges Mästerkock. De lagade kalvnjure, vilket jag tycker borde vara förbjudet att visa och prata om. Hatar inälvsmat med undantag för leverpastej (som enligt mig endast är gott i kombination med Hönökaka och mycket gurka). Jag gillar ingen av dom som är kvar i Sveriges Mästerkock, men tycker minst illa om Amir så jag får väl heja på honom av princip. Fast jag tycker att han har varit i elimineringstävling sjuttioelva gånger så frågan är hur bra han egentligen är på att laga mat. Men eftersom jag ändå inte ska äta av den så kvittar det kanske, jag får gå på personligheten. Och de där båda brudarna som är i final är så djävla överspända. Far i luften så fort någonting går dem emot (enligt TV4:s klippning åtminstone) och har noll stresströskel. Jobbigt.

Nu ska jag kolla på Jättebästisar. Har inte kollat på tv på hundra år så jag passar på att titta ikapp lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar