måndag 13 november 2017

Bygga hönshus - an epic movie BEHIND THE SCENES

Den här helgen har jag inte lagt många knop på hönshusbygget. I veckan som gick sågade och grundmålade jag locklister till panelen. De ligger nu på tork och är allmänt i vägen.

Min man bygger en dörr. Vi hade ju inte bara en utan en hel drös gamla dörrar, men alla var för stora utom en och den var lite för skabbig så min man tyckte att istället för att lägga en massa tid på att renovera den kunde man ju lika gärna bygga en ny. Så det har han pysslat med medan jag under samma tidsperiod mest låg i soffan och tittade ikapp på en massa tv-serier som jag missar i veckorna. Då och då blev jag nedkallad till källaren för att hjälpa till att hålla. Priset för the hardest working woman in the world har inte gått till mig denna helg, men det är smällar man kan leva med.



Dörrkarm på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar