fredag 7 april 2017

Det var nånting du sa men jag var mitt i nåt annat


Ja, ursäkta att det inte bloggas så mycket just nu. LIVET kom emellan, skulle jag ju kunna säga och få det till att låta som att jag prioriterat min familj, mina vänner och allt annat mellan himmel och jord som gör tillvaron lite extra värd att leva. Stått på en äng i motljus och djupandats. Gått på en strand i motljus och tänkt vackra tankar. Motljus är tydligen viktigt för att illustrera. Men nähä, jag har bara jobbat som en djävla idiot, stressat från morgon till kväll och överhuvudtaget inte varit i närheten av något annat motljus än möjligen en dataskärms. Har nu nått en nivå där jag nästan känner att jag blir förbannad på folk som pratar långsamt. Inte bara att jag inte har ro att vänta på att de ska komma till saken, det är liksom en slags missunnsamhet mot dom som har så mycket tid att slösa bort att de kan unna sig att inte prata som Piff och Puff på metamfetamin.

Joråsåatt. Men idag är det fredag och ikväll ska jag skumpa omkring på min ÄLG. Troligtvis  kommer vi även att fortsätta den diskussion som vi haft på senare tid, att det inte är okej för mig att han rycker åt sig den bakhov jag precis lyft upp för att kratsa. Det är nämligen en rätt sur älg jag har med att göra. Jag tycker det är okej att få vara sur slash ha integritet, men inte att hålla på och vifta med bakhovarna i luften. Den här diskussionen måste jag vinna. Over & out.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar