fredag 9 september 2016

På andra sidan

Igår när massagemänniskan frågade om jag ville boka en ny tid så ljög jag och sa att min telefon hade laddat ur, så jag hade inte tillgång till min kalender men att jag skulle "höra av mig". Massagemänniskan frågade då om jag inte ville chansa och boka en tid ändå, och jag avböjde med hänvisning till att jag har tokmycket att göra framöver, vilket förvisso är sant. Men ändå. Skulle aldrig få för mig att boka in så mycket som en anspråkslös fika utan att kolla i kalendern först, det är bara att bädda för problem. Tyckte dock att det blev lite konstig stämning, antagligen är jag ingen mästare på att ljuga eller så har hen hört alla varianter av kunder som inte vill återkomma.

Men nu är jag...fri? Känns det nästan som. Firade med att boka en tid på ett annat ställe eftersom mitt behov av massage i det närmaste är att jämställa med ett heroinmissbruk. Måste. Ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar