måndag 13 juli 2015

Stoppa pressarna!

Det var verkligen mitt våffeljärn som kom, blott tre och en halv månader efter att det beställts. Jag skiter väl egentligen i att det var lång leveranstid (åtminstone i ett läge av övermätt p g a för många nygräddade våfflor med sylt och vispgrädde), för det kan ju hända att saker tar slut och speciellt i dessa tider när ingen ska ha några lager och allting ska vara Just In Time, vilket är underbart när det funkar och ganska sårbart när det hakar upp sig någonstans på vägen. Nej, det är Tretti Punkt Djävla Se:s nonchalanta behandlade av mig som kund som jag stör mig på. Att jag har fått PLÅGA ur dom svar på mina mail, att de erbjuder mig saker i kompensation som sedan inte finns, att de lovar mig rabatt som jag sedan inte får och generellt har ett oengagerat och tråkigt sätt i sitt bemötande. Det är inte okej.

Men fan vad det satt fint med våfflor alltså.

2 kommentarer: