söndag 28 augusti 2011

Sådärja

Nu har jag uppdaterat min hemsida litegrann. Det var ju inte en dag för tidigt. Det enda som retar mig nu är att det finns ett stort fotodagboksglapp mellan januari och typ nu. Det är väl kanske inte hela världen, men har man hållit på rätt så kontinuerligt i åtta långa år så känns åtta långa månader som ett hål att fylla.
Men det är inte så att det saknas bilder, de ska bara dateras och sorteras och förses med en liten oneliner och slutligen publiceras. Någonstans. Kanske tar jag en sista html-dödsstöt på den gamla sidan en vacker dag, kanske inte. Just nu är jag ganska mätt.

Nu väntar jag bara på att min nya kamera ska komma, sen djävlar. Jag vet inte riktigt vad som kommer att ske, men det känns som en nystart. Ny kamera och ny fotoblogg. Det blir skitbra.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar