torsdag 11 augusti 2011

Och Herren såg att ondskan på jorden var stor

Det här måste vara sämsta augustivädret i mannaminne. Augusti brukar ju vara fint, sådär lagom tills det är 364 dagar kvar till nästa semester. Men det här liknar ju mer...november. Jag är ingen soldyrkare, så mig gör det inte så jättemycket egentligen.  Men nu tycker alltså till och med jag att det kan räcka.

Dessutom ska jag tävla lydnad med Remus imorgon. Det är tillräckligt nervöst i sig själv, men Remus hatar verkligen regn. Han hatar dessutom att sitta och ligga i blött gräs, och eftersom ALLA moment innehåller någon form av sittande och/eller liggande så känns det ju lite sådär just nu.

SLUTA REGNA FÖR FAN, är vad jag vill ha sagt helt enkelt. Nu ska jag tända en brasa i kaminen, enda fördelen med det här vädret är att man kan elda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar