onsdag 23 september 2009

I Ankeborg igen...

Jag har ju lyckats missa det här programmet om svenska Hollywoodfruar, men man undgår ju inte att höra vad folk pratar om, och kvällstidningsrubrikerna växer ju till tsunami-storlek för varje nytt uttalande. Vad jag förstår handlar programmet mestadels om Paul Ankas fru och hur outsägligt korkad hon är.

Men en sak fattar inte jag. Anna Anka må vara helt tom i bollen, men den person som valt att leva med en människa som så uppenbart är helt bakom flötet borde vara skäligen korkad och ännu mer urblåst, för han har ju uppenbarligen valt detta själv. Paul Anka borde med andra ord vara dum som ett spån, men det talas det rätt tyst om tycker jag.

Kanske skulle jag tipsa kvällstidningarna om denna nya heta vinkling av fenomenet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar