tisdag 13 oktober 2015

Ett CASE är fött på denna dag

Har efter sju sorger och åtta bedrövelser värpt fram ett CASE som inte handlar om hästar, presenterat det på någon slags sval kanslisvenska samt svamlat lite om vad Marx och Luhmann och nån mer trökgubbe anser om nåt liknande. Hoppas nu på att det räcker som "anknytning till kurslitteraturen", men å andra sidan verkar ju CASE inte kunna vara rätt eller  fel utan bara en massa olika tyckanden.

Denna vecka ska vi få hemtenta som jag gissar är att angripa något annat CASE. Bävar lite lätt, fast samtidigt bestod ju cirka 98 % av min CASE-ångest över att jag inte kom på något att utgå från. Är inte van vid idétorka, så därför blev jag helt låst i tanke och handling. Men nu ska det väl kunna ske någon form av islossning där tänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar