lördag 21 september 2013

Hanging on the telephone pt 2

Men SERIÖST. Okej att inte alla tycker att 18-hugget (då jag skrev förra inlägget) är "kväll" bara för att jag är med i en himla sömnsekt. Men nu är klockan nästan 21 och om man ska befinna sig i Tjottahejti gissningsvis senast klockan 8.00 imorgon bitti, och dessutom har en bit att köra och dessutom ska hinna med att rasta sin hund ordentligt innan provet, så börjar det väl nästan dra sig mot läggdags nu? Då vore det väl förnämligt om man visste var Tjottahejti låg någonstans, samt en lite mer exakt tidpunkt. Så att man visste vilken variant av "astidigt" man skulle ställa in väckarklockan på.

Är nu mycket sur eftersom jag har tvingats leva i symbios med min mobiltelefon hela dagen och nu inte ens kan gå och duscha eftersom den då garanterat kommer att ringa. Har nu skickat ett sms till någon som är med och håller i trådarna kring detta, eftersom jag, uppenbarligen till skillnad från resten av världen, inte gärna ringer till folk efter kl 21.00 om det inte handlar om dödsfall eller nåt sånt. Har inte fått något svar på sms:et och blir då ännu surare på folk som inte lever i symbios med sina djävla lurar när nu jag har tvingats göra det en hel dag.

SUR! Är ordet, sa Bull. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar