tisdag 26 januari 2010

Djävla Telia del 118

Alltså, igår så tänkte jag avrunda en synnerligen slitsam dag med att kura ner mig i soffan och titta på lite handboll, för EM är ju långt ifrån slut även om Sverige inte är med. Och igår var det Danmark mot Ryssland på TV4 Sport. Men nähä, det enda som Telias djävla digital-tv-rövbox behagade visa var gratiskanalerna. Trots att jag betalar för något annat, och trots omstarter av både box och gateway. Så någon handboll blev det inte (Danmark vann för övrigt med 34 - 28 och jag tror det var en jättebra match).

Jag hoppas mycket på TSE (Tingens Självläkande Effekt), som i det stora hela går ut på att man låter saker vara över natten, och nästa morgon så har problemet på något outgrundligt sätt löst sig. Om inte detta sker så vet jag inte vad jag gör, eller jo, då ringer jag förstås ett samtal och hamnar på plats 419 i telefonkön, för vad annars kan man göra liksom? Men mitt tålamod med Telia är inte så stort just nu. Det är ganska så obefintligt för att tala klarspråk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar