torsdag 23 oktober 2008

Is there anybody in there?

Eftersom jag numera, för att låna ett uttryck från Bo Widerbergs kassa  långfilmsdebut Barnvagnen från 1963, "går stadigt", så är ju Det Sociala Experimentet avslutat. Jag har avslutat mitt konto på dejting-sajten och slipper reta upp mig på bland annat hur man stavar till just "dejting-sajt" utan att framstå som sinnesslö.

Det finns ju andra typer av communities (svenskt ord, någon?) på internet. Som inte är dejting-sajter. Där man kan vara medlem lite för skojs skull, sådär. Idag loggade jag in på ett av dem, och möttes av ett käckt mail med följande förslag:

Du får 500 kronor om jag får slicka din fitta! Ring: 0735-xxxxxx

Efter experimentet med den imaginära människan Torr & Trång på dejting-sajten är jag inte förvånad över någonting. Jag vet inte om jag på något sätt ger intryck av att vara a. utfattig b. sexuellt frustrerad eller c. desperat i största allmänhet, men internet förefaller vara tättsått med dårar som är benägna att tolka information i stil med Bor i: Skåne på ens presentation som en sexuell invit. 

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar